نوشته شده توسط : امیر

فیلم آموزشی قرار دادن حرفه ای لوگو روی لباس با فتوشاپ

به کمک فیلم های آموزشی که از سایت میهن دانلود ارائه می شود، شما با بخش ها و تکنیک های کاربردی نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهید شد. این مجموعه آموزشی بصورت چندین بخش بوده که به تفکیک از یکدیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ضمنا به همراه هر آموزش، کلیه فایل های پروژه و یا فایل هایی که شما برای اجرای آموزش نیاز دارید موجود می باشد. همچنین محیط اجرایی کلیه آموزش ها، نرم افزار Adobe Photoshop CS می باشد و کلیه مباحث آموزشی به زبان انگلیسی و توسط آقای Mark Monciardini، یکی از 40 فتوشاپ کار حرفه ای در دنیا و از اساتید بین المللی در زمینه تدریس فنون کار با فتوشاپ در سطح جهان آموزش داده شده است. سبک این آموزش ها کاملا کاربردی و مفید بوده بطوری که هم کاربران مبتدی و تازه کار و هم کاربران حرفه ای با سبکی متفاوت و واقعا اصولی، نکات کاربردی فتوشاپ را آموزش می بینند.
در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا لوگوی مورد نظرتان را روی لباس یا تیشرت خود حک کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی لوگوی مورد نظرتان را روی لباس خود قرار دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.
 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش , آموزش فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , فیلم آموزشی , فیلم آموزشی قرار دادن لوگو روی لباس , قرار دادن لوگو روی لباس , قرار دادن لوگو روی لباس با فتوشاپ , قرار دادن لوگو روی تیشرت , نرم افزار فتوشاپ , یادگیری فتوشاپ , آموزش فارسی فتوشاپ , آموزش فتوشاپ , آموزش قرار دادن لوگو روی لباس , آموزش ویدئویی فتوشاپ , آموزش تخصصی فتوشاپ , آموزش تصویری , آموزش تصویری فتوشاپ , آموزش تصویری قرار دادن لوگو روی لباس در فتوشاپ , آموزش حرفه ای فتوشاپ , حک کردن لوگو روی لباس , سایت فتوشاپ , سایت گرافیک , سایت آموزش فتوشاپ , سایت بزرگ آموزش فتوشاپ , سایت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد